“Domaće ili strano, nije ti to isto” – nova kampanja promocije domaćih proizvoda

“Domaće ili strano, nije ti to isto” – nova kampanja promocije domaćih proizvoda

Udruženje “Kupujmo i koristimo domaće”, zajedno s 22 domaće kompanije iz cijele BiH, sutra pokreće novu kampanju promocije domaćih proizvoda i usluga pod nazivom “Domaće ili strano, nije ti to isto.”

Ovo je treća kampanja u posljednjih godinu dana, a trajat će do 19. juna ove godine, saopćeno je iz ovog udruženja.

-Nakon prošlogodišnjih zajedničkih kampanja “Upalimo svjetlo u BiH” i “Volimo BiH”, napravljeni su osjetni rezultati u bh. ekonomiji i u firmama koje su učestvovale u ovom zajedničkom poduhvatu – kaže predsjednik Udruženja KKD Admir Kapo.

Prošle godine je, ističe, smanjen deficit za oko 8 posto u BiH, što znači da su unutar naših granica ostale stotine miliona maraka.

-Zadovoljni smo što smo tome dali ogroman doprinos, jer svijest naših građana se nezaustavljivo budi. Firme su to prepoznale i mi nastavljamo svaki put uspješnije uz očekivanje još većih rezultata – poručuju iz ovog udruženja.