Kako je Dino kafa osvojila tržište?

Kako je Dino kafa osvojila tržište?

“Dino kafa je brend u stalnoj ekspanziji i danas predstavlja sinonim za uspjeh i najviši kvalitet proizvoda,” s ponosom ističe direktorica ove firme Amela Avdibašić. Kako nam je rekla, firma je osnovana 2003. godine te je za samo nekoliko godina, zahvaljujući vrhunskom i ujednačenom kvalitetu te prepoznatljivom ukusu, zadobila povjerenje kupaca.

 

“Od svog nastanka, naša kafa drži lidersku poziciju u Tuzlanskom kantonu i cijeloj regiji Sjeveroistočne Bosne,” kaže Avdibašić. “Vremenom smo se širili na druga područja Bosne i Hercegovine i danas uživamo povjerenje svih ljubitelja kafe, koja je nezaobilazan napitak u našoj kulturi. Posebno nam je drago da su sve kategorije stanovništva, uključujući studente, radnike, poslovne ljude i penzionere, prepoznale naš kvalitet. Konstantnim ulaganjem u tehnologiju, poštivanjem savremenih trendova na svjetskom tržištu uz pažljivo praćenje želja i očekivanja potrošača, Dino kafa već godinama stvara proizvode koji su pozicionirani na samom vrhu.”

Prema riječima direktorice Avdibašić tim stručnjaka svakodnevno radi na kontroli i kreiranju istančane recepture što kupci i prepoznaju kroz dvije linije proizvoda, a to su “Dino kafa” i “Dino kafa specijal” u pakovanjima od 100, 200, 387 i 500gr.

 

“Svi znamo da je kafa nezaobilazan napitak za početak dana, piće skoro svakog poslovnog sastanka, kao i izgovor za susret sa prijateljima u podne,” naglašava Avdibašić. “Jednostavno rečeno uz kafu se sve rješava lakše, ljepše i bolje. Mi želimo svojim trudom i okusom proizvoda da svim tim susretima damo dodatnu emociju i užitak.”

S obzirom na zastupljenost svojih proizvoda, te činjenicu da je Dino kafa imala rast prodaje u vrijeme pandemije, u ovoj kompaniji su svjesni značaja osmišljenog i organizovanog sistema oglašavanja kroz ulaganja u marketing i PR. Kako kaže Avdibašić, ukoliko žele držati dobru poziciju na tržištu i širiti se, savremena kompanija mora imati razvijen sistem, kako poslovne, tako i komunikacije sa javnošću. Ovo je, prema njenim riječima, posebno važno jer Dino kafu koristi više ciljnih skupina, tako da i komunikacija mora biti isplanirana u skladu sa potrošačima.

“U proteklih nekoliko godina učestvovali smo u nizu događaja koji su bili medijski popraćeni,” navodi Avdibašić. “Pored brojnih sajmova, konferencija većeg ili manjeg obima, Dino kafa se odaziva na sve akcije kulturnog i humanitarnog karaktera. Dobitnici smo i mnogobrojnih zlatnih medalja na Međunarodnom sajmu poljoprivrede i prehrambene industrije u Gradačcu svake godine od 2008. do 2012. godine. Pored toga na ZEPS-u smo osvajali medalju kvaliteta “Zlatna ruža” 2008., 2009. i 2012. godine.”