Ella je spremna za lansiranje na tržište!

Ella je spremna za lansiranje na tržište!

“Trenutno smo u fazi lansiranja na tržište novog proizvoda – pjene za ruke Purple diamond i Blue diamond pod brendom Ella, koji će zasigurno zadovoljiti i najzahtjevnije potrošače,” kaže direktor EZ grupacije iz Busovače Mahir Mujić.

 

Kako je rekao Mujić priča o njegovoj kompaniji počinje davne 1989. godine, da bi u 30 godina postojanja postala jedna od vodećih domaćih firmi u BiH kada je u pitanju hemijska i kozmetička industrija.

 

“Na tržištu smo prisutni sa tri proizvodna programa: kućna hemija, kozmetika, te proizvodnja plastične ambalaže,” navodi Mujić. “U našem asortimanu zastupljeni su već poznati brendovi: Glanz, Lilla, Tisal, Citral u kategoriji hemije, te Ella i Daily u kategoriji kozmetike. Svi naši proizvodi su urađeni po zahtjevnim evropskim standardima i direktivama. Sprovode se striktne kontrole ulaznih sirovina, kao i eksterne i interne kontrole.”

 

Pored nabrojanih proizvoda, prema riječima Mujića, EZ grupacija posjeduje i vlastite pogone za proizvodnju plastične ambalaže, tako da svi proizvodi ove firme, od razvoja, sirovina, ambalaže, kao i sam proizvod, apsolutno nose etiketu 100% proizvedeno u BiH.

 

“Kada je u pitanju pjena za pranje ruku Ella, koju smo spomenuli, napravili smo je tako da prilikom korištenja odmah stvara pjenu pogodnu za detaljno i nježno pranje ruku,” naglašava Mujić. “Manje se troši u odnosu na tekuće sapune, čime je manja potrošnja vremena i vode. Jedno pakovanje sadrži 600 pranja što je ekonomičnije u odnosu na klasične tekuće sapune. Koža se u toku pranja njeguje i ne isušuje, ruke ostaju svježe, čiste i mirisne. Na ovom proizvodu smo radili temeljito, i očekujemo dobru reakciju potrošača.”

Kako ističe direktor Mujić, EZ grupacija je u posljednje vrijeme izbacila na tržište različita sredstva za dezinfekciju: Glanz za radne površine, Daily antibakterijski sapun, Daily gelove za suho pranje i mnoge duge.

“Namjera nam je bila da građanima BiH u vrijeme pandemije ponudimo nešto što im je bilo neophodno, a nedostajalo je na policama u prodavnicama,” priča Mujić. “Primarni cilj je bio sačuvati zdravlje ljudi. Posebno je važno istaći da su naša sredstva za dezinfekciju na bazi alkohola, te da imaju učinkovito dejstvo na bakterije i viruse. Ispitani su u ovlaštenoj laboratoriji te su upisani u Inventar biocida i odobreni od Ministarstva zdravlja. Pored tržišta, s ponosom možemo reći da smo i usljed otežanih okolnosti za nabavku sirovina, određenu količinu preusmjerili i na donacije za za ustanove kojima je naša pomoć bila potrebna.”