Kompanija MBA Centar čini pekarstvo izvrsnim i kupcima nudi najbolje od okusa

Kompanija MBA Centar čini pekarstvo izvrsnim i kupcima nudi najbolje od okusa

Proizvodi kompanije MBA – Centar rezultat su kreativnog oblikovanja tijesta, napravljeni da uljepšaju svakodnevnicu i posebne trenutke koji se pamte, navodi se u saopštenju ove firme. Na tržištu su predstavljeni sa dva brenda, „Slatko i Slano“- brend koji čine pakovani hljebovi, slastice i maloprodajni objekti na više lokacija u Sarajevu  i brend „Bujrum“ koji prezentira liniju tradicionalnih proizvoda našeg kulinarstva. Kompanija je osnovana 1992. godine i trenutno ima 120 uposelnika.

 

Asortiman sačinjava, kako kažu, više od 150 različitih proizvoda, a procesi proizvodnje usklađeni su prema visokim standardima kvaliteta hrane kao što su IFS, Halal, HACCP i ISO. Posebnu pažnju kupaca izazvao je proizvod mantije, brenda Bujrum, koji se proizvodi u tri okusa – sa mesom, sirom i zeljem. Kupcima se nudi najbolje od okusa, a u procesu proizvodnje se koriste najsavremenija tehnologija i visko kvalitetne sirovine. Cilj je da se uz najstrožije standarde kvaliteta hrane potrošačima obezbjedi siguran zalogaj.

 

Prateći svjetske standarde u domenu hrane, MBA – Centar konstantno radi na inovaciji proizvoda. Posebno su ponosni na činjenicu, kako ističu, da su kvalitet usluge prepoznale svjetske kompanije za koje rade robne marke te da trenutno izvoze u dvanaest država. Tako se, naglašeno je, jedinstvena kulinarska tradicija naših prostora predstavlja širom svijeta uz poseban miris i okus slatkih i slanih proizvoda od jufke.

 

Kvalitet i inovacija stubovi su uspjeha, a kao rezultat posvećenosti klijentima i kupcima, nude se proizvode savršeni po okusu, dizajnu i usluzi, zaključeno je u saopštenju.

KKD